27 Şubat 2012 Pazartesi

Serrose'a ..



Hayatımın en zor zamanında, karmaşanın içinde, üstelik de blog hayatına tamamen karşı olduğum bir zamanda, okumakta olduğum sıradan olacağını düşündüğüm, bir blogta buldum kendimi yazın başlarında.
O saatler, bütün bloğu yuttuğum zaman nasıl geçti, o zor günler de onunla birlikte nasıl aktı gitti  bilmiyorum ama sonunda farkında olmadan, söyledikleri kafamda şekillendi.
Bütün yazılarıyla, bütün o karmaşanın içinde, kitaplarım ve müziklerimle birlikte, O da "kalk" dedi bana.

Taa dünyanın öbür ucundan sadece kendine seslendiğini sanıyorken, buralarda 21 yaşlarında bir kıza da sesleniyordu.
Yüreklendiriyordu farkında olmadann.
Yalnız olmadığımı, bildiğim ama çoktan unutmuş olduğum şeyleri tekrar hatırlatıyordu.

Sonra bir tek kendi de değil üstelik,
Bir şekilde gerçekten iyi sayılmadığım bir günümde bir konuşma yaptığım Şerife anne de o gün bana söyledikleri ve kızıyla birlikte kocaman büyüdü kalbimde. Hatta kızlarıyla .. Çünkü o gün dünyalar güzeli yaşıtım Gülşah'la da tanıştım.


Ve sonra, İzmir'e tekrar gelirken en başından beri hayatıma yön veren Jack'in on the road'ıyla çıktığım yolu, serrose'un yolundan cesaretlenerek buralarda paylaştım ve paylaşmaya devam ediyorum. O benim son derece yanlış bildiğim blog hayatının önemini anlamama sebep oldu.

Serrose gibi takip ettiğim, ya da beni izleyen öyle güzel insanlar tanıdım ki burdan, nasıl şükredeyim bilmiyorum.

Sonuç olarak, uzun bir zamandır bu konuda yazmayı düşünürken, son zamanda yaşadığın  can sıkıntısından sonra tam zamanı olduğuna inanıp, daha bir özenle yazıyor ve yine diyorum ki;

Sen yolun neresinde olursan ol, sonuna kadar yanında olan bir kız var buralarda bir yerlerde .

Sen ve Yoshi'n de, ailen de, blogtaki her güzel insan da, iyi ki varsınız ..

12 yorum:

  1. Ama sen beni ağlat emi!!

    Canım benim oralarda olduğunu bilmek çok güzel,bilmeden hayatına dokunabilmek çok güzel.

    Ben boşluğa yazıyorum sonra yorumlarla,maillerle sesime ses buluyorum.

    Beni yalnız bırakmayanlardan olduğun için bin kere daha teşekkür ederim sana :)

    Annem ve Gülşah adına da tabii :)

    Kocaman öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
  2. karşılıklı ağlaşalım tek başına olmazz :)
    ben teşekkür ederim, ben de koccaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
  3. Ay ben de ağlarım ki hemen:')
    Çok güzel bi yazı bu ve hakeden birine, yollarınız hep güneşli olsun:*

    YanıtlaSil
  4. bu güzel arkadaşlıklar ömür boyu sürsün dilerim:)benim genelde tam tersidir çünkü siyasete ve konuşulması yasak olan konulara olan merakımdan kavga döğüş çok olur:))belki de o yüzden çoğu insan bu iki konuya bulaşmıyor:))))bense ne yapayım bulaşmadan duramıyorum:))

    YanıtlaSil
  5. iρεκβöcεĝι~; :( kesinlikle öyle birine ..

    bücürükveben; aminn diyorum. uzlaşmacı da olmak gerek arada :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yazını okuyupta duygulanmamak elde değil :( öyle içten anlatmışsınki hislerini, ne diyeyim.

    Blog dünyası iyiki var ve iyiki birbirimizin hayatlarına dokunduk, hep birlikte..

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel ne içten bir yazı hep güzel insanlarla karşılaşıp hep mutlu olman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  8. hep böyle güzellikler dolup taşsın yaşamımıza:)
    hep birlikte uzun yıllara..
    huzur ve mutluluk hep sizinle olsun emi;)
    sevgi ve sağlıkla..

    YanıtlaSil
  9. aslı; evet, tam anlamıyla birbirimizin hayatlarına dokunduk. İyi ki demek kalıyor geriye ..

    Kırmızı Evin Cadısı; çok teşekkür ederimm, hepimiz için öyle olsun!

    birtutamkekik; hepimizinle olsun! çook teşekkür ederim dileklerin için ..

    YanıtlaSil
  10. demek ki serrose'un böyle bir büyüsü gerçekten var. tek değilmişim :))

    YanıtlaSil
  11. Tansumut
    OnTheRoad

    Ama ama utandirmayin beni ya :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac