8 Aralık 2011 Perşembe

Kafamda Çalanlar #4 / White Lion - When the Children Cry

Şarkı dinlemeden, söylemeden, ıslık çalmadan nasıl yaşanır acaba herhangi bir yerde ?
Bu yüzden odamdan sürekli müzik sesleri geliyor olabilir, doğrudur .
Film, dizi, müzik, kitaba verdim kendimi ..


O kadar çok müzik dinliyorum ki, her zamanki gibi şarkılardan başka bana huzur veren bir şey yok. 
Ben eski kafalı biriyim bir de, yeni şeylere ayak uyduramıyorum bu yüzden genelde efsaneleşmiş ya da kıyıda köşede kalmış şarkıları, grupları dinlemeyi seviyorum. 
White Lion bu efsanelerden bir tanesi tabi ki ..
Eğer bu dünyayı bir çocuğa, en çok da çocukluğuma anlatabilecek olsaydım, sanırım söyleyeceklerimi ancak böyle ifade edebilirdim


Bu satırlar geçmişte de geçerliydi, şimdi de ..
Dünya değişecek, insanlar ve evren, herşey değişecek ..
Ama tek bildiğimiz;
Müziğin evrenselliği hep aynı olacak, bu şarkının her satırında olduğu gibi..


Kulağa ne kadar olağanüstü geliyor öyle değil mi ?



Little child dry your crying eyes
How can I explain the fear you feel inside ?

White Lion'dan ..

2 yorum:

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac