26 Ekim 2011 Çarşamba

Küçük Kız Kardeş


Bu karamık benim, aslında olmayan küçük kız kardeşim, 
Birini sevmek ve benimsemek için arada illa ki bir kan bağı olması gerekmiyor
Birlikte yaşamak tamamen yeterli
Beren neredeyse 7 yaşında ve her anına tanık oldum şimdiye kadar
İlk konuşmasına, ilk yürüyüşüne ..
Çünkü bizimle büyüdü
Ben okuldan her gelişimde onu görürdüm evde, 
Ya da sabah uyandığımda yanımda bulurdum

Dün akşam kamerada bu suratı gördüğümde, ne kadar özlediğimi farkettim
Benim yerime annem öpebildi tabi..
Yeni okula başlayışını görememek kötü
Ama el yazısını görme isteğim yerine getirildi ve fotoğraflandı :)
Onu da yakında görebileceğim
:)




1 yorum:

  1. Aaa bayağa küçükmüş bu ben sana yakın yaşlarda sanıyordum, küçük çocuklar genelde kedileri bir heves alır ama sonunu getirmezler:(((umarım beni haksız, beni yalancı çıkartır:)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac