29 Eylül 2011 Perşembe

Günün Enstanteneleri #3

Şeftali reçelim hiç bitmesin istiyorum, çikolatalı mısır gevreklerim için de aynı şeyi söyleyebilirim.


İlk İngilizce dersime girdim, fena olmayacağımı düşünüyorum, gerçi doksan kişinin arasında nasıl olur bilemiyorum. (İkinci sınıfların hepsi kalmış malum)


Aslında kişisel olarak tanışmadığım, ama yazdıklarıyla onu tanımama imkan veren birine, hayatıma büyük katkıda bulunduğunu ve cesaret verdiğini hissettirmenin mutluluğu içerisindeyim.
Şimdilik sadece yolun neresinde olursa olsun ve benden kilometrelerce uzakta da olsa, buralarda 21 yaşlarında bir kızı koskocaman yüreklendirdiğini söylüyorum ve ilk defa hiç tanımadığım biri için bütün içtenliğimle "İyi ki var" diyebiliyorum.


Gidip çikolatalı mısır gevreği yemeye devam etmeliyim

5 yorum:

  1. Şeftali reçeli mi ? En az patlıcan reçeli kadar ilginç :)

    YanıtlaSil
  2. öyle güzel bir tadı var ki :)

    YanıtlaSil
  3. bu aralar incir reçeli kadar çok duyuyorum adını , tadına bakma vakti geldi sanırım

    YanıtlaSil
  4. upsss
    sabah sabah gozlerime hucum eden yaslari gormezden geliyorum.
    yalniz basima ciktigim bu yolculukta yalniz olmadigimi bilmek cok iyi geliyor bana.
    Cok tesekkur ederim!
    sen de iyi ki varsin!

    YanıtlaSil
  5. Hiçbir zaman yalnız değilsin Sergül ablam,
    Gözlerine o yaşlar yerine, böyle bir sürü mutluluk dolsun
    ben de çok teşekkür ederim!
    :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac